29.1.16

Meie ikka veel rändame koos...

Suleke saab täna 8aastaseks.

Postkaart (Soome, 2015) minu kogust. / Postcard from my collection.

VÄIKE EESEL
'O Ciucciariello
Nino Oliviero - Roberto Murolo

Lookleval maanteel rändame tihti.
Aega on küll, sest ees pole sihti.
Kerge kaarik laialt veereb,
vaevu-vaevu tolmab liiv...
Liigutab kõrvu mu väike eesel –
sõpradeks oleme saanud siin,
koos kui me teed mööda päeval, öösel
lähme sinna, kus kujutlus viib...

REFR.: Nüüd astu, astu, astu, väike eesel,
ja kuula kuidas
ma laulan sull'!
Teist sellist kaaslast pikil rännuteedel
ei ole iial
veel olnud mul.
All tähistaeva truult mu kõrval sa magad,
nii rõõmupäevi kui ka muret jagad.
Nüüd astu, astu, astu, väike eesel,
ja kõigil teedel
jää sõbraks mull'!

Siin on me kodu päikses ja sajus,
kasteses koidus, äikses ja rajus.
Siin su kabjaplagin saadab
kõiki laule, mida loon.
Kaovad nii nädalad, kuud ja aastad –
lahkumist kohtame igalpool.
Kuid minu eeslike kallis, vaata,
meie ikka veel rändame koos...
REFR.:
/Eestikeelsed sõnad: Heldur Karmo, 1958.
Tuntumad esitajad: Roberto Murolo, Aldo Conti, Kalmer Tennosaar./

Nii laulis seda laulu Roberto Murolo 1951. a:

No comments:

Post a Comment